ملتقي عطر المحبة ابداع وثقافة وفن
فضفض مع الصور  50471479zc1tf6
اهلا اهلا اهلا اهلا
لقد سعدنا بقدومك الينا
اتمنا لك ان تفيد وتستفيد وتجد كل ماهو مفيد
وان تقضي اجمل الاوقات معنا
فمرحبا بك في بيت عطر المحبة وفي انتظار مشاركاتك الجميلة

فضفض مع الصور  Iouiouio
فضفض مع الصور  50471479zc1tf6
اهلا اهلا اهلا اهلا
لقد سعدنا بقدومك الينا
اتمنا لك ان تفيد وتستفيد وتجد كل ماهو مفيد
وان تقضي اجمل الاوقات معنا
فمرحبا بك في بيت عطر المحبة وفي انتظار مشاركاتك الجميلة

فضفض مع الصور  Iouiouio
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولاستمع واستمتع لايات الله بصوت القارىء الذى تريد

استمتعوو واستمعو للقرأأأأأأأأاان الكريم بالضغط على صوره الطفل هدانا الله واياكم

نعلن نحن اسره بيت عطر المحببه عن وجود ايميل خاص بالمنتدى لمحادثه المدير ابعت رساله على الايميل التالى nody.2007@yahoo.com

تشكر ادارة المنتدي كل اسرتنا الجميلة لتعاونهم ومجهودهم الرائع والملحوظ دومتم معنا دائما اسرة واحدة

فضفض مع الصور

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mno11
مشرفة
مشرفة
mno11

انثى
عدد الرسائــل : 461
العمـــــــــــر : 24
المــــــــــزاج : رومانسي

فضفض مع الصور  Empty
مُساهمةموضوع: فضفض مع الصور    فضفض مع الصور  Emptyالأحد يوليو 25, 2010 5:37 pm

مش عارفه الفكره دى ممكن تعجبكم ولا لأ بس هى خطرت فى بالى قلت اتجنن معاكو شويه
الفكره انه هنجيب صوره بس تكون فيها عمق شويه ونسرح معاها ونفضفض حاسين بايه او بتفكرنا بايه مرتبطه بحدث معين او فكره معينه او اى حاجه جت فى بالك لما شوفتها الفكره ان الصوره تكون مصدر الالهام والتعليقات طبعا كل واحد حر يجيب صوره معينه ويحكي عليها ومش هوصيكو بخصوص الصور ممنوع صور نساء وفنانين عشان متتحذفش

هبدأ انا مع الصوره دى
فضفض مع الصور  A27b8d59b6418c758c5403b2b7fb2975
الطفوله الحزينه

ممكن تكون الطفوله حزينه؟

معرفش بس انا فاكره انى كنت طفله سعيده بالرغم من عثرات كتيره الا انى بجد وقتها كنت سعيده جدا والغريب انى كنت بخاف على السعاده دى وكنت عارفه انى سعيده بشكل غير طبيعى واتعلمت اخاف على فرحتى لانها ممكن تتسرق طبعا ده مفهمتوش غير لما كبرت وعرفت ان الدنيا ملهاش امان

اكتر حاجه بفتكرها من ايام طفولتى صديقتى كانت اول صديقه واقوى صداقه عرفتها لحد ما اموت مفيش بينا مساحه لغيره ولا حقد ولا كذب ولا تلوين
كنت بحبها قوى اكتر من اى حاجه وبعدنا عن بعض بسبب اهلنا وخلافهم مع بعض وفعلا كل وحده رغم اننا كنا صغيرين على اللى بيحصل حوالينا الا اننا قلبنا كان بيتقطع

صديقتى اللى فضلنا 7 سنين منكلمش بعض وسبت البلد وعشت بمكان تانى واللى كان سبب كلامنا وصلحنا بعد السنين دى كلها انها جايه تعزينى فى وفاه والدى
ساعتها حسيت انى كان ضايع منى حاجه ولقيتها بس للاسف المره دى كانت مختلفه لا مش انتى

كبرنا واتغيرنا والدنيا كتبت جوانا كلام كتير غصب عنا ومبقناش زى ما كنا ولا عمرنا هنرجع لان الدنيا علمتنى ان مفيش حاجه بتتغير وترجع تانى لطبيعتها
ياريتنا ما كبرنا وياريتنا ما اتخاصمنا ولا اتصالحنا ياريتك فضلتى فى عنيا زى ما كنتى

كلمه بقولهالك من الصفحه دى ومعرفش اذا كنتى هتشوفيها ولا لأ
انا محتاجالك قوى ومحتاجه لصاحبتى القديمه اللى كانت بتفهمنى وتحس بيا وتخاف عليا وعمرها ما زعلتنى انا حاسه بغربه من بعدك رغم كل الناس اللى عرفتها مش لاقيه فيهم حد شبهك ولا لاقيه فيكى شبه زمان

دلوقتى بس بقيت احس بالطفوله الحزينه فضفض مع الصور  Sad

منقوووووووول
http://awra2.ahlamontada.net/index.htm?sid=e28fc0092b39121fdabba
السندباد
عضو جديد
عضو جديد
السندباد

ذكر
عدد الرسائــل : 13
العمـــــــــــر : 46
المــــــــــزاج : متقلب

فضفض مع الصور  Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفض مع الصور    فضفض مع الصور  Emptyالإثنين يوليو 26, 2010 3:53 pm

فضفض مع الصور  81663 فضفض مع الصور  97541 فضفض مع الصور  599952
مشكوررررررررررررررررررررررررررررررررر وررررررررررررررررررررررررررررررررررائع فضفض مع الصور  106787 فضفض مع الصور  211350 فضفض مع الصور  996899
mno11
مشرفة
مشرفة
mno11

انثى
عدد الرسائــل : 461
العمـــــــــــر : 24
المــــــــــزاج : رومانسي

فضفض مع الصور  Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفض مع الصور    فضفض مع الصور  Emptyالإثنين يوليو 26, 2010 4:27 pm

اشكرك علي مرورك بس خلي بالك انا بنت
http://awra2.ahlamontada.net/index.htm?sid=e28fc0092b39121fdabba

فضفض مع الصور
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الصور هي اللي تتكلم
» البسبوسه التركيه مع الصور...
» شاهد اغرب الصور والمقاطع وتعرف على عظمة الخالق