ملتقي عطر المحبة ابداع وثقافة وفن
اضحك مع اجمد نكت 50471479zc1tf6
اهلا اهلا اهلا اهلا
لقد سعدنا بقدومك الينا
اتمنا لك ان تفيد وتستفيد وتجد كل ماهو مفيد
وان تقضي اجمل الاوقات معنا
فمرحبا بك في بيت عطر المحبة وفي انتظار مشاركاتك الجميلة

اضحك مع اجمد نكت Iouiouio
اضحك مع اجمد نكت 50471479zc1tf6
اهلا اهلا اهلا اهلا
لقد سعدنا بقدومك الينا
اتمنا لك ان تفيد وتستفيد وتجد كل ماهو مفيد
وان تقضي اجمل الاوقات معنا
فمرحبا بك في بيت عطر المحبة وفي انتظار مشاركاتك الجميلة

اضحك مع اجمد نكت Iouiouio
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولاستمع واستمتع لايات الله بصوت القارىء الذى تريد

استمتعوو واستمعو للقرأأأأأأأأاان الكريم بالضغط على صوره الطفل هدانا الله واياكم

نعلن نحن اسره بيت عطر المحببه عن وجود ايميل خاص بالمنتدى لمحادثه المدير ابعت رساله على الايميل التالى nody.2007@yahoo.com

تشكر ادارة المنتدي كل اسرتنا الجميلة لتعاونهم ومجهودهم الرائع والملحوظ دومتم معنا دائما اسرة واحدة

اضحك مع اجمد نكت

كاتب الموضوعرسالة
hanan
مشرفة
مشرفة
hanan

انثى
عدد الرسائــل : 500
العمـــــــــــر : 38

اضحك مع اجمد نكت Empty
مُساهمةموضوع: اضحك مع اجمد نكت   اضحك مع اجمد نكت Emptyالخميس فبراير 18, 2010 7:02 pm

بلدياتنا قاعد يفكر مع نفسه ويقول : جمبرى فى الطبق ؟ لا لا .. أرنب فى الجردل ؟ برضو لاء مش دى .. استكوزا فى البانيو ؟ يوووووه برضو مش
دى .. انا هتصل اعرف من الدكتور وخلاص ... واتصل بالدكتور وسأله : يا دكتور هو انا عندى ايه ؟ الدكتور قاله ياعم قولتلك مليون مرة عندك سرطان فى الحوض

واحد واخد صاحبه معاه بيفرجه على شقته وبيقوله : دا بقا الصالون ودا الانتريه ودا الحمام .. ودخل اوضه النوم شاف مراته مع واحد غريب ام خارج بسرعه وقفل الباب وراه وقال لصاحبه أأ..أ أ..أعملك شاى ؟؟؟ فصاحبه قاله: شاى ايه ياعم واللى مع مراتك جوا دا ؟؟؟ قاله: لا دا يبقى يعمل لنفسه بــروح أمــه

بلدياتنا راح شقة مشبوهه لقى مراته هناك ... قال أحـــمـــدك يــــارب مكتوبلى الحلال

صعيدى راكب طيارة وعايز يروح الحمام فخبط علي كتف المضيفة وهو محرج جدا وسألها هو التاوالات منين ؟ قالتله: نعم ؟ قالها : هو التاوالات منين ؟ قالتله تقصد التواليت ؟ قالها إيوه ... قالتله من الناحية التانية ... فراح خبط عالكتف التاني وسألها : هو التاوالات منين ؟

لية كوبرى القبة اتسمى كدة ؟؟؟ عشان المهندس اللى كان بيبنية كان واقف علية فاوقعت السجارة منه فقال أوبااااااا

شاب فافى مراتة بتولد وقاعدة تصرخ جامد و هو واقف بره عمال يعيط ويقول لنفسه أنا السبب أنا السبب

واد مسطول فى امتحان لغة عربية جاله سؤال فى النحو بيقول : ادخل (إن) فى جملة من عندك .. فكتب : ذهبت إلى المحل و اشتريت إن سبعين

بلديتنا اتجوز ، مراته خلفت بعد شهر واحد من الجواز .. واحد قاله ازاى كده ؟؟!!! قاله اعوذ بالله يا أخى حتى الحسد فى دى كمان

ذات يوم رأت الأميرة ليلى الثعلب خلف شجرة فسألته: هل انت الثعلب؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب خلف صخرة فسألته :هل انت الثعلب ؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب داخل مغارة فسألته : هل أنت الثعلب ؟ فقال لها: ايوا انا الزفت انا الهباب انا الطين .. سيبينى بقى اعرف اعمل حمام

صعيدى سافر امريكا و اشتغل على تاكسى و هو معدى قدام بار واحده لابسه مايو بكينى شاورتله فوقفلها و ركبت و قالتله عايزه اروح الحته كذا المهم قالها حاضر يافندم و طول ماهو سايق عمال يبصلها فى المراية فالست قالتله : اسكيوز مى انا عجبتك ولا انت اول مرة تركب معاك واحده لابسه بكينى ؟ قالها لا ده ولا ده انا بس نفسى اعرف هطلعيلى الاجره منين

بيقولك كان فى مسابقة اللى هيدخل يسرق اى حاجة من شقة الراجل العجوز وميحسش بيه هياخد مليون جنيه المهم الراجل العجوز كان عنده قطة دخل الامريكى يسرق وهو خارج وقع الكرسى فقال العجوز مين? رد عليه وقال نيووووو قال العجوز دى القطة مش مهم راح داخل الفرنسى يسرق وهو خارج وقع الكرسى فقال العجوز مين رد عليه وقال نيوووووو فقال العجو...ز دى القطة مش مهم دخل الصعيدى يسرق وهو خارج وقع الكرسى فقال العجوز مين قاله انا الجُطة

بيقولك كان فى مسابقة اللى هيدخل يسرق اى حاجة من شقة الراجل العجوز وميحسش بيه هياخد مليون جنيه المهم الراجل العجوز كان عنده قطة دخل الامريكى يسرق وهو خارج وقع الكرسى فقال العجوز مين? رد عليه وقال نيووووو قال العجوز دى القطة مش مهم راح داخل الفرنسى يسرق وهو خارج وقع الكرسى فقال العجوز مين رد عليه وقال نيوووووو فقال العجو...ز دى القطة مش مهم دخل الصعيدى يسرق وهو خارج وقع الكرسى فقال العجوز مين قاله انا الجُطة

مرة واحد مصرى واتنين اصحابه سعودى وكويتى ماشين فى الغابة فالسعودى قال انا هصتاد ارنبين والكويتى قال وانا هصتاد حمامتين والمصرى قال انا بقى هصتاد نمرين .. فالسعودى اصتاد الارنبين والكويتى اصتاد الحمامتين والمصرى جه يصتاد النمرين معرفش .. فقال ليه كدة بس يارب وسند على شجرة كده فلقى نمر وراه فالمصرى اعد يجرى والنمر يجرى و...راه هو يجرى و النمر يجرى واره لغاية ماعدا على اصحابه فقالهم امسكو ده بسرعه عقبال ماجيب الثانى

مرة واحد مخنوق اوى من الدنيا كلها جرس الباب رن الساعه 10 الصبح فصحى و فتح الباب لقى وحدة مذيعة بتقله ممكن نعرف ياترى بتعمل ايه اول تقوم من النوم ؟ قالها انا بقوم من أم النوم اروح أم الحمام افتح أم الحنفية اغسل أم وشى اروح أم الاوضه اقلع أم الترنج البس ام البنطلون انزل من أم الشقة اركب أم الاتوبيس اروح أم الشغل وبعد ما ...اخلص ام الشغل ارجع أم البيت وخلاص .. قالتله المزيعة: يا فندم يلعن أم البرنامج اللى خلانا نشوف أم وشك

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اضحك مع اجمد نكت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اضحك من قلبك .ههههههههههههههه